Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın ABD ziyareti dönüşünde faiz oranlarının düşürülmesi döviz piyasalarını hareketlendirdi. Uzmanların uzun zamandan beri uyarı yaptığı felaket senaryoları yeniden gündeme geldi. Şu sıralarda döviz ile iş yapan, parası dövizde olan veya döviz cinsinden borcu bulunan herkes şu soruları soruyor:
Dolar kaç lira ?
Dolar kaç lira olur ?
Dolar ne kadar yükselir ?
Dolar alınır mı ?
Dolar satılır mı ?
Dolar son durum
Dolar artacak mı ?
Dolar yükselir mi ?
Vatandaşın ve yatırımcıların haklı olarak cevabını aradığı bu sorulara uzmanların son görüşleri ile cevap arayalım. Ekonomistler faiz düşüşü ile alevlenen döviz piyasasının geleceği hakkında neler düşünüyor ?
DOLAR ALEV ALDI FAİZ İNDİRİMİ FİYATLANMAYA BAŞLADI! | MURAT MURATOĞLU
VİDEO HAKKINDA EN ÇOK BEĞENİLEN YORUMLAR
"Hırsızlar kavga ettikleri zaman, çaldıkları yere dökülür." -Atasözü...
VİDEONUN İLK 3 DAKİKASINI İZLEYEN , TÜRKİYENİN YENİ BAŞKENTİNİN NEW YORK SANIR , BÜTÜN KABİNE ORDA :))))))))) KİMSE BİZİMKİLERLE MUHATTAP OLMAYINCA , BİZİMKİLERDE BİRBİRLERİNİ KARŞILAYIP , AĞIRLAMIŞLAR :))))))
Ağzınıza yüreğinize kaleminize sağlık olsun murat bey 84 milyondan herhangi birini getir yönetsin daha iyi yönetir yeter artık yazık bu ülkeye yazık
Kendi kendilerini ağırlayıp beni çok güldürdüler , konvoy kornalarla ortalığı şehri birbirine kattı 😹😹😹😹
Bozuk moralimizi esprili sunumunuz ile düzeltip yüzümüzü biraz da olsa güldürdüğün için şahsım adına teşekkür ederim. Not: Kendi şahsım...😄
İzlediğim tek ekonomi programı. Güle güle felakete gidiyoruz.
"Hırsızlar kavga ettikleri zaman, çaldıkları yere dökülür." -Atasözü...
VİDEONUN İLK 3 DAKİKASINI İZLEYEN , TÜRKİYENİN YENİ BAŞKENTİNİN NEW YORK SANIR , BÜTÜN KABİNE ORDA :))))))))) KİMSE BİZİMKİLERLE MUHATTAP OLMAYINCA , BİZİMKİLERDE BİRBİRLERİNİ KARŞILAYIP , AĞIRLAMIŞLAR :))))))
Ağzınıza yüreğinize kaleminize sağlık olsun murat bey 84 milyondan herhangi birini getir yönetsin daha iyi yönetir yeter artık yazık bu ülkeye yazık
Kendi kendilerini ağırlayıp beni çok güldürdüler , konvoy kornalarla ortalığı şehri birbirine kattı 😹😹😹😹
Bozuk moralimizi esprili sunumunuz ile düzeltip yüzümüzü biraz da olsa güldürdüğün için şahsım adına teşekkür ederim. Not: Kendi şahsım...😄
İzlediğim tek ekonomi programı. Güle güle felakete gidiyoruz.
Helal olsun ağzınıza sağlık çok doğru şeyler paylaşıyorsunuz
Doğal gaza 15 daha zam geldi yararı kimseye olmadı ama zararı tüm millete oldu
Bu sistem kaldığı müddetçe,akıllı,realist,bilimsel düşünen herkes yanılır.Çünkü,EĞRİ CETVELLE DOĞRU ÇİZGİ ÇİZİLMEZ
Yine olan vatandaşa oldu zengin daha zengin fakir daha fakir oldu...
İleride sosyologlar ve psikologlar bu ülkeyi yönetenler ve kamuoyu ile ilgili çok derin araştırmalar yapacaklardır. Ve ortaya hiç de iyi sonuçlar çıkmayacağını tahmin ediyorum.
Haber dinlemeye korkar olduk Milletçe Emeğinize sağlık kolay gelsin🙏👍
Ben hedefi 9,50 görüyorum. Ama önce 8,6450 üzerinde günlük kapanış/kapanışlar yapmalı.
Olan yine fakire olacak hep yanlış politikalar yüzünden döviz bu seviyeye geldi ama hala akillanmadilar gelecek zamlara herkes hazır olsun dünya mersine giderken biz tersine gidiyoz
Selçuk Geçer'e giydiren arkadaşlar. Selçuk'un koyduğu kur hedefine doğru hızla ilerliyoruz. Ya filikalara atlayın yada bildiğiniz duaları okuyun.😂😂😂
17 tl.den aşağı, kimse dolarını bozmaz...,sayın hocam sizin dediginiz oldu...dolar kuru enflasyon oranı kadar,yani 17 tl. Olarak göreceğiz....teşekürler hocam...
Şahap kendini kurtardı ama ülkeyi batırdı.
Ülke cayır cayır yanıyor Bankalar millete hunharca tecavüz ediyor. Kimsede para yok. Millet takasla elindeki malı satmaya çalışıyor
Üstad olmaaaz yandaşlarına geçiş ücretini kaçtan hesap ediyorsa onun üstünde olmassa üçün birini alır arkadaşlar fiziki sıkı durun
Dövizi yüksek fiyattan bozduracak ama kârı olmayacak. Dövizden ettiği kâr kadar, enflasyondan, azalan alım gücünden kaybedecek..
Ergonomi çok eyi hala batmayan bi 10 milyon kaldı 70 MILYON MOKOKO....HAMDOLSUN KIŞA KADAR 5 MILYON DAHA BATAR
Çok doğru bir bakış açısı. Keşke sizden biraz ders alsalardı. Bugün bu tıkanıklılar, bu dengesizlikler yaşanmazdı.. Sonumuz allah hayretsin. 🙏
ülkede bir akıllı adam kalmamış gülmekten kırılıyorum herkes topdan kafayı sıyırmış
herkes demokrasinin ve parlamenter sistermin değerini bilmek ve sandık geldiğinde meclis iradesinin kişilere değil millete verilmesi gerekiyor Ülkemizin Kurucus ve kurtarıcısı Ulu önderimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk ün dediği gibi Egemenlik kayıtsız şartsız milletin olmalıdır
Tam anlayamadım bugünkü faiz indiriminin önümüzdeki süreçte ekonomiye olumlu etkisi nasıl olur? İhracat kalemine olumlu etkisi olabilir. Ama ihracattan çok ithalat yapan bir ülkeyiz.
En çok güldüğüm, emlak fiyatlarının ineceği bilgisi oldu.
Turhan hocam kızmayın bana lütfen ama altın konusunda biraz pozisyonuna aşık tabiri vardır ya. Sizin de öyle olduğunuzu düşünmeye başladım.
Hocam fed i % 100 tutturuyorsunuz MB ise ters köşe.Bizimkiler niye böyle anormal
Ons Ocak ayından beri dolar karşısından zikzak çizerek değer kaybediyor ons 2068 den 1751e düştü.
Erdoğan: gidiş hayra alamet değil dedi amerika dönüşü.
Merkez bankası başkanı koltuğu kurtardı 👏👏👏 enflasyon yüzde 22 olunca ne yapacak acaba
Dünya da tüm piyasalar pozitif, biz hariç. Faiz kararının yanlışlığı ortada.
Hocam altın ve gümüş yükseldi ya doların etkisiyle; geçen sene bu zamanlar hurda demir alıp, bir yerde depo ettikten sonra bugün satsak % 50 kâr etmiştik. Altın ve gümüş 'ün fiyati hala çok düşük.
Etheryum için alım fırsatı nezaman çıkar bu saatten sonra kaçtan giriş yapmalıyız.tesekkurler
Usdt 9.00 TL'ye geldiğinde satıp tekrar Aşağıdan alabilir miyiz?
Emeğinize sağlık, finansal okuryazarlığı olanlar çoktan filikalara bindi. Nacizane tavsiyem insanlara biraz finansal okuryazarlıktan bahsederseniz ve azcıkta öngürülebilir ipuçları verirseniz daha faydalı olur diye düşünüyorum, mesela yatırım fonları emtialar ne nasıl yapılır hangi şartlarda neler olabilir kazançlar kayıplar ve ihtimalleri irdelemeniz insanların “dolarmı alsam altınmı?”Gibi sorular sormalarından ziyade merkezi oteritenin enflasyonun gerçek sebebinin bastıkları para olduğunu, bunu tetikleyen sebeplerin öncelikle mega projeler ve siyasi rant için ülkenin değerlerinin ve geleceklerini nasıl bir yokuşa sürdüğünü bunlar yetmezmiş gibi dış politikların topaç gibi döndüğünü siyasi olmadan anlatabilirseniz daha fazla değer katmış olursunuz. Anlatımınız güzel ve bilgilisiniz, bilmeyen ancak fikri olan çok oluyor bu sebepten toplum olarak daha donanımlı olmamız gerekiyor, küçük yatırımcı nasıl olunur? Al satçı olmak(trader’lık) nedir? iki arasındaki farklar nelerdir? Günü kurtarmak, yakın gelecekte küçük ve büyük yatırımcı nasıl bir yol izlemeli? Birikim yapmak, birikimleri değerlendirmek, enflasyon karşısında birikimler nasıl korunur? Belli birikimi sağlayanların meridyan evlere kredi kullanarak 1 e 4 kazanması ve enflasyonun faizi silip süpürmesi, zenginliğe nasıl ulaşılır?
Dolar almakta acele etmeyin iddia ediyorum 8 30 a kadar geri çekilecek sabırlı olan kazanır
Dolaylı yollarla kur u baskılayacaklar dolar 8,45
Dolar 5 ay önce 8.80 di, merkez yerinde bir karar aldı... Avrupada enflasyon üstü faiz veren tek ülke gösterebilirmisiniz....
Yönetim düşünün fayiz yukarı aşağı bu şekilde enfilasyonu düşürmek hayalden başka bir şey değil Cari açığı kapatmadan sonra marketciye onu bunu sindirerek ancak günü kurtararak kandırırsın bitmeyen krizi halk yıllardan beri bedelini ödüyor sen devlet olarak elini taşın altına koymaz devlet bazında tasarruf etmez politika uygulamazsan telafisi olmayan yola gireriz
Faizi düşürmek büyük hata... piyasaya sözde güven getirip milleti düşük faizden kredilere yönetecekler bu halkın üstüne borç yıkmak demek.... yıl sonu enflasyon oranını sahte bir şekilde düşürüp işçi emekli maaş zamlarını az verme planı.... eeee dolarda nasibini alıp yükselecek... dediğiniz gibi ilaç gübre fiyatları artacak daha fazla para ödemesi yapılacak.. halkın üstüne ekstra vergi... yazık bu ülkeye
Türkiye ekonomisi büyüyor. Yeni hedef 10 lira. Yetmez ama Evet.
Milleti hep alıştırıyorlar Dolar kurunu 8.80 de tutarlar sonra 9 Tl ye bağlarlar o kurada alıştırdıktan sonra 10 Tl olur. Bi anda değil yavaş yavaş
bu hükümet içimizden geçerek asıl rekoru kırdı bunlar önemsiz rekorlar
SİYASAL İSLAMCILAR VE İLKOKUL MEZUNLARINDAN SEÇME VE SEÇİLME HAKKINI ELİNDEN ALSAK ÜLKE 10 YILDA AB YE GİRER
İşsizi borçlandırıp, 10 milyon GSS mağduru vatandaş yarattılar.
Biz borsada hergün ayrı bir rekor kırıyoruz haber oluyor mu? Ülkemize yatırım yapalım dedik elin matba kağıdını almıyalım dedik bir ev parası kaybettik.
İTHALAT yapmayı yerli üreticiyi köşeye sıkıştırmayı EKONOMİK MODEL diye yutturanların beceriksizliği bu döviz artışı. İthalat çeşme başına yandaşlarını oturtup milyardar ettiler . Hainlikle eşdeğer bu olaylar
Cop ithal eden ulkede Yesiller partisi olmasi ne kadar komikse; adinda Adelet olan partiden adelet beklmek o kadar guluncdur.
Su an her kuruşu alma imkani demek alim dolar aralikta 10 tl
Güzel yorumların için teşekkür ederim yanlız Bitcoin diye birşey var artık hiç deyinmiyorsun Altın asla yükselmez dolar ayağı ile yükselirse ancak o zaman Bitcoin den çok sert ters bir haber gelsin altını 2000 onsu geçer ama bence oda hayal zaten dolar 10 olda altın 550 diyelim yine karda değilsin dolar 10 olsa alıcağın herşey yine yükselicek ben bir daha asla altın almam şahsen şu an dolar candır riskli olduğu için %10 maksimum bitcoine yatırılabilir yatırım tavsiyesi değildir
0 km.araba ,daire fiyatlarına bakarsak, doların 17 tl.olduginu görürüz...
Yeğenim patates soğancı hilmi abiyi gördüm. Naci abi patates kışın altın gibi olacak rekolte çok az dedi, imkianın varsa kömürlüğe koy dedi bende 3 çuval aldım. Kışın 8 -10 tl leri görecekmiş patates öyle dedi hilmi abi.
Hocam ons dusuyor buda gram altina yansiyor bugun 502 yi goren gram altin tekrar 493 e geriledi bu durum hakkinda bilgi verirmisiniz ons 1979 dan 1950ye geriledi
gram altın ne güzel 500 olduydu bu gün sevindiydik tersden kurtuluruz diyorduk ne olduda düşdü birden onsun yüzündenmi🤔
Kuvvetler ayrılığı sağlanamadığı sürece, yanlış olan hiçbir şeyden uzak kalamaz ülkemiz.
Yasal karşılıkları satıyorlar DİKKAT!! BANKADAKİ PARALARINIZZZ
Hocam bu patlayan teker kartopu gibi büyüyerek devam edecek gibi, AKP ,MHP Türkiye cumhuriyetinin iflazini isteyebilirlermi.?
Memleketin selasını okudular,bu saatten sonra doktor reçete yazmaz.
Dolara Bedua ederiz düşer Allah doların evine ateşler salsın amin
Dünyada her ne kadar ekonomist varsa hepsi çöp maalesef. Hepsi bilerek veya bilmeyerek kafa karıştırmaktan başka bir şey yapmazlar. Faiz enflasyonu meselesi tavuk yumurta gibi bir kısır döngüdur. Gerçek tanımı budur. Gerisi hikaye. Çözüm çok basit. TL yi altına endexleyin bakayım, bakın bakayım ne faiz nede enflasyon kalırmı acaba. Hatta eksi faiz ve deflasyon gerçekleşir. Ama dünya sisteminin ve hükümetlerin hesabına gelmez. Çünkü milleti o zaman sömüremezler. Aksini iddia eden varsa hepsine hodri meydan diyorum. Kafamızı karıştırmayı bırakın artık.
Hocam valla faiz falan artık hiç önemli değil yakında bu millet her ilde ilçe de kendini yakacak asacak hiç apartmıyorum 1250 TL olan kira 2500tl olmuş 9 ayda
Ülkeyi batırmış sosyal medyayı kapatarak halkı susturacağını zannediyor.
Vermiş olduğunuz çok önemli bileğiler ve yapmış olduğunuz çok önemli tespitler için çok teşekkür ederiz efendim. Üretmediğiniz sürece ithalata dAyalı değil ithal ikameci politikaları benimseyip uygulamadığınız sürece ara mallarını dolarla alıp TL ile çevirdiğiniz sürece ve en önemlisi her alanda Partizanca hareket ettiğiniz sürece, insanların birbirine saygısız, hazımsız ve hasmane tutumlar sergileyerek hala diğerini şeytanlaştırma ve putlaştırma kronik hastalığınızdan kurtulamadığımız sürece, insani mülahazalarımızı ve ahlaki değerlerimizi kaybettiğiniz sürece boş hamasi lafı güzafla oyalanıp durur ve maalesef bu vahametten hiçbir zaman kurtulamayız. Saygılar.
dolar çıkarken dıș güçlerin oyunu dediler tam düşecek engelliyorlar peki bu kimin oyunu
Faiz.indirseler.çıkarsalar.da değişen hiç bir anlamı yok çünkü milletin alım gücü kalmadı yokturda millet tıkandı nereye gidiyor ülkemiz milletin % 75 bankalara borçlandı ödeme gücüde kalmadı allah sonumuzu hayır eylesin sonumuzu hiçte hayır deyil
Emekliye 2000 lira ver geçinsin pardon sürünsün
Faiz düşse ne olur çektin krediyi heee ev gene aynı fiyat et gene aynı fiyat araba gene aynı fiyat nerde degisim 😂😂😂bitti güzelim ülke...
Enflasyon rakamlarını düşük göstererek, emeklilerin ve çalışanların cebinden çalanlar, gelecekte hırsızlık suçundan mutlaka yargı karşısına çıkarılmalıdırlar.
Ç,kale köprüsü açılmadan 15,euro gecis fiyat dün geçiş 150 tl idi euro bugün arttı geçiş 15 lira zamla bugün 165 tl,yı gördü aaaaaaa çok güzel anlasma
Bugün pazara gittim birtane marul 8 liraydı almadım. Çiftçimizde marul para etmiyor diye koyun sürüsünü sokmuştu delirmemek elde değil.
BIRAKIN MANAVI, PAZARLARDAN .MEYVE,SEBZE ALINACAK GIBI DEĞİL..ÇOK PAHALI..BIKTIK ARTIK......SEÇİM İSTİYORUZ.......
Muazzam serbest piyasa ekonomimiz ve TAM Bağımsız Merkez Bankamızın Parasal Sıkı Duruş Taktikleri Meyvesini Verdi... Faizler indi ve Geçici Enflasyonda Yeni Ufuklara Yelken Açtık...
Hırsız tefeci müteahhitler daha yüksek fiyata ev satsınlar diye faizi düşürdüler. Şimdi bu etimi,domatesimi,limonu mu düşürecek !
Tcmb leblebi enflazyonu baz alsin, olmazsa kaju enflasyon da olur, yeterki reiz mutlu olsun.








Yorumlar
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısınız.
Bilgi: Butona tıkladığınızda My Energy Pool sitesine yönlendirileceksiniz. Google, Telegram veya e-posta hesabınızla giriş yaptıktan sonra otomatik olarak bu sayfaya geri döneceksiniz. İlk girişte hoş geldin enerjisi tanımlanır.
Yorumlar yükleniyor…